שמרית ברין

מנהלת חשבונות, חשבת שכר ומפתחת BI

"life begins where fear ends"
סיפור הקריירה שלי

מאז שאני זוכרת את עצמי תמיד רציתי לעבוד בארגון גדול ומחבק, למצות את המקצועיות שלי ביחד עם המשפחתיות ולהיות בסביבה תומכת.

למדתי שכשאני רואה את התמונה הסופית קל לי לרוץ אליה ואז אני מספיק אמיצה כדי לקפוץ למים.

אני מאמינה שכל דבר שארצה לעשות, אצליח! שהתמדה היא לא מילה גסה ושחיוך לא עולה כסף אבל שווה המון.

ניסיון תעסוקתי

  • 2017-2020 : מנהלת חשבונות, קבוצת גולף א.ק. בע"מ

    • ספקים- בתחומי פרסום, שיווק, תקשורת, חשמל ורכש מקומי.
    • הקמת תהליכים חדשים לייעול המערכת ועבודה מול מחלקות רבות בארגון
    • בדיקה אישור וחתימה לחשבוניות חשמל
    • קליטת חשבוניות
    • חישוב חיובי ספקים והפקת חשבוניות חיוב והתחשבנות עד תשלום
    • תשלומים- מס"ב שקים העברות בנקאיות
    • בקרות על תנועות ספקים החל ממעקב אחר חשבוניות (למול דרישות תשלום) ועד לתשלומים והתאמה
    • הוצאות לשלם, בדיקות אנליטי ופקודות יומן
    • התאמות בנקים
  • 2014-2017: מנהלת חשבונות , חברת HOT MOBILE

    • התאמת בנקים – לקוחות, ספקים וכרטיסי אשראי וסגירת תשלומים בנק מול ספרים
    • קליטת חשבוניות – ספקים ועמלות כרטיסי אשראי
    • מע"מ- דיווח ובקרה של מע"מ תשומות ועסקאות ברמת חברה עד דיווח שוברים למע"מ.
    • פרופורמה- מעקב בדיקה וסגירת מעגל טיפול מול קולט החשבונית בתוך החברה ומול הספקים כאחד.
    • הפקת חשבוניות החברה והרצת תכניות חודשיות ויומיות במערכת
    • חישוב ודיווח פדיונות החברה
    • בקרת פריפד- בקרה ותיקון לחש' שגויות.
    • הוצאות לשלם, הפרשות- בדיקה מול גורמים בחברה וחישוב עד לרמת העלאת פקודה ובדיקת אנליטי.
    • קידום תהליכים והקמת תהליכים חדשים עבודה מול מערכות מידע לשיפור ויעילות המערכות
  • 2012-2014: אחראית גבייה מוסדית, חברת HOT

    • תפעול מערך גביית הכספים ומערך השירות הכספי אל מול הלקוחות המוסדיים והאסטרטגיים של חברת HOT
    • הפקת דוחות בקרה, מדידה ודיווח שוטפים ברמה יומית וחודשית
    • Erp- אחריות על הפקדות מס"ב של כלל לקוחות התמסורת של הארגון, הפקת קבלות , הפקדת כספים, הקמת בנקים במערכות ביצוע התאמות בנקים
    • עבודה מול ממשקים פנים וחוץ אירגוניים
  • 2010-2011: מוקד גביה, חברת HOT

    • גביית כספים מלקוחות פרטיים
    • מתן מענה ותמיכה מקצועית לנציגי המחלקה
    • ביצוע שיחות מורכבות
    • עמידה בהצטיינות בכל היעדים.
  • 2009-2010: נציגת שירות ותמיכה. מוקד תמיכה טכנית חברת HOT

    • ליווי הלקוח הפרטי בעת תקלה תכנית, תוך שימורו בחברה, מתן שירות מצוין ומכירה של שירותים נוספים
    • יכולת עמידה ביעדים אגרסיביים
    • עבודה תחת לחץ
    • יכולת ביטוי וכושר תקשורת גבוהים
    • עמידה בהצטיינות בכל היעדים ותפקוד כחונכת

מאחלת לעצמי

להמשיך להתפתח וללמוד כל יום משהו חדש

דבר מיוחד שעשיתי בחיי

הלכתי אחרי החלומות

מה מניע אותי?

אתגרים וכסף

השכלה

השכלה:

2021 – Microsoft Power Bi- קורס מפתחי Power Bi (business Intelligence)   ו -SQL, מכללת PRODWARE

2011-2012: הנהלת חשבונות 1,2 וחשבת שכר, מכללת משלב.

2002-2006: בגרות מלאה, תיכון "אורט יד ליבוביץ", נתניה.

יישומי מחשב

  •  excel ברמה גבוהה
  • Power Bi
  • פריורטי
  • CRM
  • ERP BILLING
  • POZ
  • CIC PRO
  • BOXI
  • שליטה מלאה ביישומי OFFICE  בכלל
  • דוא"ל ואינטרנט.

שירות צבאי

2006-2008: שירות מלא, מאבטחת סיור ביטחוני, חייל האוויר.

IMG-20210802-WA0021
הדפסה
© כל הזכויות שמורות ל-Top Expert Plus
גלילה לראש העמוד