1992-2016 : מנהלת מוקד אחוד לשרות ומכירות, AVIS ישראל
• הקמה וניהול של מוקד טלפוני ארצי בן 100 עמדות בתחום שירות, השכרה ומכירה.
• ניהול של 4 מנהלי פעילויות, 15 מנהלי משנה ו-120 עובדים במגוון תפקידים.
• אחריות על מחזור מכירות של 25 מיליון ₪ בשנה.
• בניה ומימוש תוכניות עבודה שנתיות ופרוייקטאליות, תוך ניהול שוטף.
• הובלת פרויקט בניית מערכת מידע חוצת חברה, כולל הטמעת CRM ונהלי עבודה במוקד.
• אחריות על ביצוע סקרי שוק בתחום המכירות וההשכרה.
• הקמת מוקד שירות לילה וסופ"ש בלוקיישן משני.
• אחריות על גיוס, קליטה, הכשרה וליווי מקצועי של צוותי המוקדים, וכן על תוכניות שימור עובדים.
• שיפור אורך חיי נציג מ6 חודשים ל 24 חודש בממוצע.
• ליווי ותכנון מודלי תגמול לתחומי ההשכרה, המכירות והשרות.
• ייצוג החברה מול לקוחות אסטרטגיים ברמת השרות.
• ליווי, שיפור תהליכים ושיפור אחוז מכירות במוקד אוויס בניו ג'רסי ניו יורק.
• שדרוג וניהול מוקד מכירה והשכרה בן 30 עמדות, כולל ניהול מנהלים.
• הובלת קמפיינים לתחום מכירה והשכרת רכב.
• אחריות על ניהול מעגל האירוע – מפתיחה ועד סיום, ושיפור אחוזי ההמרה.
• ניהול ביצועי המוקד מול היעדים שנקבעו.
• שדרוג ופיתוח מערכותCRM מוקדיות.
• מומחיות באימון וליווי מנהלים ועובדים לשיפור תוצאות ולהשגת מטרות עסקיות וניהוליות.