ליאת טיברג

Customer success

אוהבת לדמיין וללכת בתוך גלוייה צבעונית
1619423263620 (002)
התמחויות
  • ניהול לקוח
  • ניהול פרוייקטים
  • הבנת צרכי הלקוח
  • מתן פתרונות
 
חזון
  • להצליח ליהנות במקום העבודה בשילוב נחת מהילדים והמשפחה עם היכולת להספיק לראות מקומות חדשים בעולם
ערכים
  • אחריות
  • אמינות ויושר
  • משמעת עצמית
  • למידה
סיפור הקריירה שלי
  • האחריות שבי היא הכוח שמניע אותי ליצירה והיא זו המאפשרת לי להגיע למטרה
  • אני מאמינה במקומות חדשים כאלו שמראים לי אמת מקומית, אתגרים בדומה למקומות חדשים תמיד יאפשרו לי למצוא נקודות קסומים שיראו לי את הדרך ויעניקו לי את הלמידה
  • אני מתחברת לאנשים שיודעים לפרגן ולתת מהידע שלהם למען האחר, מאמינה שהקשבה ושיח בין אנשים יכולים להביא אותנו למקומות מופלאים.

ניסיון תעסוקתי

  • February 2020 – present: Project and process manager, CWT Ophir Tours LTD, Tel Aviv

    ניהול תהליכים ופרויקטים לעבודה נכונה עבור עובדי המשרד הנותנים שירות ללקוחות העסקיים, הכנת מצגות ,פתרון בעיות, נהלי עבודה והדרכה, הכנת שלבי הפרויקט, ניהול זמנים, תעדוף ושלבי ביצוע.
  • October 2018 – January 2020 : Customer Success Manager, SmartAgent personal assistance

    ניהול הלקוחות בשוק הישראלי , הטמעת המוצר, הדרכה , מתן פתרונות ,הוצאת דוחות שבועיים וחודשיים הן ללקוח והן לארגון,שמירת לקוחות קיימים והבאת לקוחות חדשים.
  • May 2009 – August 2018 : Senior Account Manager /Product, Sabre Travel Network, Tel Aviv

    2016-2018 - ניהול המוצר הישראלי - ריכוז נושאים לפיתוח, תעדוף, כתיבת מסמכי פיתוח, הדרכה פנימית, פתרון בעיות, פגישות עם לקוחות לאיסוף בקשות ובדיקת צרכים.
    • 2009-2016 - ניהול לקוחות אסטרטגיים - ניהול הלקוח משלב חתימת החוזה, הדרכה והטמעת המוצר, תמיכה ופתרון בעיות, מכירת ממשקים נוספים למוצר, שמירת הלקוח.
  • December 2007 - December 2009 : Self-employee, Sweetly Organic

    הקמת עסק עצמאי ליבוא ממתקים אורגניים, מכירת המוצר, שיווק המוצר, התנהלות מול עמילי מכס, משרד הבריאות וכל הבירוקרטיה העומדת בדרך.
  • January 2005 - September 2007 : Account manager, Sabre Israel, Tel Aviv

    ניהול צוות מקצועי כולל גיוס, הכשרה וחניכה מקצועית, חלוקת תחומי אחריות ודרבון לעמידה יעדים
    בניית תהליכי עבודה, תעדוף משימות, ניתוח פעילות וליווי שוטף, ניהול קשר עם לקוחות וטיפול בבעיות מורכבות
  • June 1995 - January 2005: Travel Agent, Lachish Tours, Bnei Brak

    סוכנת נסיעות , אחראית על ארגון קבוצות נוסעים,
  • January 1993 - June 1995 : Bank Teller, Mizrahi Bank, Ramat Gan

    פקידת טלר בסניף הבנק

מה מניע אותי?

  • אחריות

מה אומרים עליי?

  • מקצועית
  • תודעת שירות מעולה
  • קשר טוב עם קולגות ולקוחות

השראה

  • שואבת השראה ממעשים של אנשים , כאלו שיודעים לראות את האחר ובעלי יכולת פרגון אמתית

השכלה

  • SQLINK – קורס מבוא לתכנות – מיומנויות כניסה לעולם ההייטק ,סיום – נובמבר 2020
  • אוניברסיטת בר אילן – קורס ניהול מוצר בסביבת הייטק ,סיום – יוני 2017
  • אוניברסיטת בר אילן – תואר ראשון בגיאוגרפיה והיסטוריה ,סיום – אוגוסט 1995

קורסים והכשרות

  • יישום Dynamics CRM
1619423263615 (002)
© כל הזכויות שמורות ל-Top Expert Plus
גלילה לראש העמוד