uSeeMe-logo@2x-100-4-150x115

מנהל/ת אגף טכנולוגיות, מידע ודיגיטל

כישורי המועמד צריכים לשלב בין טכנולוגיה לניהול על מנת שיוכל לגשר בין העולם הטכנולוגי לעולם העסקי. התפקיד משלב בין יזמות לטכנולוגיה, המועמד חייב להיות שחקן צוות, בעל חשיבה חדשנית, מנהיג, בעל יכולות בינאישיות גבוהות ועם נכונות לעבודה בסביבה דינאמית, ובדינאמיקת עבודה גבוהה, בתנאי לחץ וריבוי משימות. חלק בלתי נפרד מהתפקיד הוא היכולת להתמודד עם האתגרים היומיומיים, אך במקביל גם לחשוב קדימה כדי להוביל להצלחות בעתיד. על המועמד להיות איש חזון ובעל ראיה עתידית וחדשנית, שידע ליעל את המערך הטכנולוגי בארגון, לזהות טכנולוגיות חדשות הנדרשות לארגון ובמקביל להיות מיומן בניהול השוטף של האנשים והטכנולוגיות בתחום אחריותו.

חשיבה יצירתית וראייה עסקית – התפקיד דורש להיות בעל יצירתיות והבנה ארגונית ותהליכית מעמיקה, במטרה ליצור מינוף עסקי לארגון, באמצעות הצעת פתרונות טכנולוגיים שיתמכו באסטרטגיה העסקית  ויתרמו לצמיחה העסקית שלו. החשיבה היצירתית מתבטאת ביכולת להתאים בין התשתית הטכנית לזו העסקית, באמצעות מציאת פתרונות טכנולוגיים חדשניים

היכרות עם טכנולוגיות – תפקיד המנמ"ר מגוון מאוד הן במישור האסטרטגי, הן במישור העסקי והן במישור האנושי, אבל מעל הכל מדובר בתפקיד טכני מאתגר, כיוון שהטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן, ויש להציג בפני הארגון תשתיות ויישומים טכנולוגיים חדשים התואמים למטרותיו. לפיכך התפקיד דורש התמצאות וחשיפה למגמות וכיוונים טכנולוגיים בארץ ובעולם והיכרות עם מערכות ומוצרים בעולמות הטכנולוגיה, מערכות מידע, דאטה, אנליטיקה ודיגיטל

יכולת ניהול – התפקיד דורש התממשקות עם הרבה גורמים בתוך ומחוץ לארגון. נדרשת יכולת הנהגה, הנעה ותפעול, הן מול המנהלים והעובדים באגף והן מול ההנהלה, קולגות, ספקים ועובדים בכל הרמות. נדרשת יכולת לבצע אינטגרציה בין הרצונות השונים על מנת שיתקבל מוצר שישרת את הארגון בצורה הטובה ביותר. נדרשת יכולת לנהל מו"מ, לנהל דיונים, כל זאת תחת מצבי לחץ ועומס, בתקציב נתון

תודעת שירות גבוהה – נדרשת תודעת שירות גבוהה, צורך להיות קשוב לצרכי הלקוחות והעובדים. אופי התפקיד מחייב הבנה ארגונית-תהליכית ויכולת ניהול תקשורת עם כלל עובדי הארגון.

כישורים רצויים:

  • היכרות עם תחום התקשוב הממשלתי/ציבורי
  •  ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאוד כולל דיבור, הרצאה וקריאת ספרות מקצועית
  • יצוגיות וכושר ביטוי 
  • יכולת עמידה מול קהל
  •  יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודת צוות, גיוס שותפים למשימה ועבודה בסביבה ארגונית מורכבת ומטריציונית

התפקיד כולל:

  • ניהול האגף לטכנולוגיות, מידע ודיגיטל , המונה כ-80 עובדים, כולל צוותי מערכות מידע, פיתוח, מידע ואנליטיקה, תשתיות מחשוב, רשת, דיגיטל, תחזוקת מערכות ארגוניות ופרויקטים טכנולוגיים חוצי ארגון, תוך מתן שירות רציף, שדרוג מתמיד של המערכות ומתן מענה לעדכניות טכנולוגית
  • דיווח למנכ"ל בית החולים וחבר בהנהלת בית החולים
  •  אחריות על עיצוב אסטרטגיית המחשוב בארגון, על כלל מערכות המידע, תשתיות המחשוב והתקשורת
  • יזום, הנעה והובלה של טרנספורמציות מבוססות טכנולוגיה התומכות באסטרטגיה העסקית של הארגון, בכלל זה בחינה וייזום של הכנסת טכנולוגיות מתקדמות וכלים דיגיטליים שנותנים מענה יעיל לצרכים המשתנים של בית החולים
  • אחריות על אבטחת המידע והגנת הסייבר בארגון על כלל ההיבטים, כולל ממשקים עם מערך הסייבר הלאומי ועם מערך הסייבר של משרד הבריאות
  • אחריות על תכנון, ניהול ובקרה על התקציב השנתי של האגף
  • יעוץ להנהלה בתחומי אחריותו, מהווה הסמכות הבכירה  בנושאי טכנולוגיות, מידע ודיגיטל
  • אחריות על ייזום תוכניות עבודה שנתיות של האגף
  • ניהול ובקרה על תכנית העבודה השנתית תוך הסתכלות רחבה ובחינה מתמדת של צרכי העסק  ויכולת גמישות המאפשרת ביצוע שינויים בטווחי זמן קצרים
  • ניהול יעיל של משאבי כוח אדם מקצועי באגף, כמו כן אחריות על תכנון צרכים בתחום כוח האדם, גיוס עובדים לאגף בהתאם לצרכים וכתלות בתכנית מאושרת
  • ייזום רכש ו/או פיתוח של חומרה ותוכנה התואמים את הצרכים של העסק , תוך בחינת מכדאיות של החלופות
  •  אחריות על ניהול התקשרויות עם ספקים וחברות בתיאום עם מחלקת הרכש, כולל פיקוח ובקרה על תפקודם
  • כתיבה וביצוע של מכרזים בתחומי האחריות של האגף
  • יזום תוכניות להכשרה ופיתוח של עובדי האגף, הנחיה, הכוונה והדרכה מקצועית של העובדים
  • אחריות על תהליכי הפיתוח, התחזוקה וההקמה של מערכות התשתית והיישומים הנדרשים לעבודה השוטפת בבית החולים
  • העבודה דורשת זמינות גבוהה, הן בשגרה והן בחירום

דרישות:

  • תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים: מדעי המחשב, הנדסת תוכנה, הנדסת מחשבים, מתמטיקה ומדעי המחשב, הנדסת תעשייה וניהול במסלול מערכות מידע, הנדסת חשמל
    במסלול מחשבים, או בעל תואר אקדמי שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע, או תואר שני בניהול טכנולוגיית המידע
  • מעל 10 שנות ניסיון בניהול מערכות מידע בחברות גדולות
  •  ניסיון בהובלת פרויקטים ותהליכים טכנולוגיים חוצי ארגון
  •  ניסיון ניהולי של צוות עובדים מקצועי (מעל 50 עובדים) בתחום של יישומי מערכות מידע
  • ניסיון בניהול תקציב בתחום מערכות מידע בהיקף שנתי של לפחות 15 מליון ₪
  •  ניסיון בהפעלת תשתיות ובניהול שירות ותמיכה באלפי משתמשים
© כל הזכויות שמורות ל-Top Expert Plus
גלילה לראש העמוד